خدای اطلسی ها

یارب دل پاک و جان آگاهم ده

خدای اطلسی ها

یارب دل پاک و جان آگاهم ده

درخواست سبزها از هم دیگر: دستگیری ریگی را منتشر نکنید



خبرنامه دانشجویان ایران: سایت بالاترین که پیش از این نیز حمایت های گسترده ای از ریگی کرده بود، در اقدامی عجیب با قرار دان لینکی با عنوان "خبر دستگیری ریگی را منتشر نکنید"، ناراحتی خود را از دستگیری تروریست نشان دادند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، خبر دستگیری تروریست بین المللی عبدالمالک ریگی که حمایت خود را از موسوی علنی کرده بود، با موج واکنش منفی سایت های حامی موسوی از جمله بالاترین روبه رو شد.

سایت بالاترین با قرار دادن لینک هایی از مشترکین و بازدید کنندگان خود خواسته است این خبر را یا منتشر نکنند و یا تکذیب کنند.

خبر دستگیری ریگی که نشان از قدرت مانور بالای دستگاه های اطلاعاتی ایران دارد به مذاق گردانندگان سایت بالاترین و حامیان خارج نشین موسوی خوش نیآمده است.

لازم به یادآوری است پس از ترور شهید شوشتری نیز بی بی سی ضمن حمایت از ریگی با وی مصاحبه ای در این خصوص کرده بود و از این تروریست بین المللی حمایت کرده بود.

لازم به ذکر است عبدالمالک ریگی در بیانه ای هنگام آشوب های تهران تصریح کرده بود: جنبش مقاومت از احساسات پاک جوانان ایرانی تشکر و قدردانی نموده و اعلام می دارد که آماده همکاری کامل با همه مبارزان ایران در هر نقطه ای از ایران می باشد و همچنین جنبش آمادگی خود را برای آموزش جوانان ایرانی در زمینه های جنگ چریکی و بمب سازی و عملیاتهای انفجاری و تشکیل هسته های مقاومت و روش مبارزه چریکی شهری اعلام می دارد.

چندی پیش سازمان مجاهدین خلق و گروهک ریگی مذاکرات اولیه خود را به منظور ادغام و همکاری های مشترک برگزار کرده بودند.

در دیداری که سران دو گروهک ریگی و منافقین در منطقه ای در پاکستان برگزار کرده بودند، شخص عبدالمالک ریگی با تعدادی از عناصر و فرماندهان گروهک سازمان منافقین دیدار و گفتگو داشته،و وی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای تشکیل یک گروه تروریستی جدید تحت عنوان سازمان نیروهای مسلح مجاهدین اعلام کرده بود.

حال با دستگیری ریگی سازمان مجاهدین خلق به عنوان یک مطلقه تروریستی در انتظار حوادث آینده است.


نظرات 2 + ارسال نظر
کوثر جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ http://mana.blogfa.com

ممنون

کوثر جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://mana.blogfa.com

با احترام فراوان لینکت کردم
من رو هم با نام سالار شهدا لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد